30 юли 2009 г.

дай пет лева бате

Днес разбрах колко съм била права! А аз колко обичам да съм права, и то доказано, както в случая! Разлива се една доволно - мазна усмивка по лицето ми, толкова мазна, че може насъжденията от слънчоглед могат ритуално да се изгорят в моя чест и да започне да се добива олио и зехтин едновременно само и единствено от моята мазна усмивка.

"Дай пет леа бате! Децата гладен ходят! И бос!" Пет лева лиииии? И пет стотинки няма да ти дам!

Днес във в. Експрес има материал на Ивелина Драганова по темата за миячите на стъкла по светофарите, които обикновено са от ромски произход, особено изразителен ромски произход.
От нея научаваме че съгласно " приетата Наредба за обществения ред на територията на София от 12 март т.г. миенето на стъкла на кръстовищата и уличните платна е абсолютно забранено" и още "спред текстовете на наредбата всяко от лицата които се разхождат между автомобилите и мърлят стъклата им срещу зплащане, трябва да се налага глоба от 200 лева до 1000 лева, а при повторно нарушение - от 400 лева до 2 000 лева".

Ура! Разгеле! Най-накрая някой по-умен от мен човек ( и естествено вероятно не толкова мързелив) е издирил законовият статус на нашите симпатични мургави събратя, които ме изтезават по задръстванията с мухлясалите си гъби и препарати съставени предимно то вода, при това не ососбено прозрачна.

Вие да сте видели такъм "работник" подгонен от полицай? Или пък нещо недобросъветният чистач да се крие, плаши или стряска от органитре на ред? Освен да им покаже своите собствени органи аз друго не съм виждала да правят. Но поне някак ми действа по-успокоително да знам че тяхното досадно "миене" на стъкла е незаконно.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар