21 юли 2009 г.

комплексарка

Нарекоха ме комплексарка! Мен! Представяш ли си? Мен? И понеже в този момент разговора с въпросният индивид приключи защото си тръгнах. (Нищо че не бях много наясно къде съм и малко се полутах из улицита, поне нямаше бездомни песове) сега не мога да му обясня че не съм комплексарка.

За да бъда максимално точна бях определена като злобна, комплексарка и луда.... За луда съм съгласна, тук виж имаме консенсус. Ако си нормален в днешно време трябва да се заключиш вкъщи да не гледаш телевизия и да си отглеждаш всичко което поемаш сам. Отровата е навсякъде, от праха "който струва три пъти по малко и пере три пъти по-добре" до невероятните пилешки бутчета заради които горкото пиле е отгледано със 7 такива. За хората, какво да кажа... че те такива има ли? Но на темата, злобна? Какзво значи злобна?

Аз не завиждам на никой, уважавам правото на хората да правят каквото сметнат за добре и моето право да ги коментирам както сметна за добре. Не казвам на никой как да живее, не разбирам? Не-злобните хора не се ядосват ли? Че те тогава не трябва да се наричат не-злобни а "изчезнали".... защото, слънчице мило ненагледничко - е те такова чудо няма!

А що се отнася до комплексирана, какво да кажа за Бога? Как се измерва не-комплексираността? Как разбираш че един човек е пич и няма комплекси? Като не те тормози с тях. А ако дори не можеш да кажеш какъв е комплекса е най-добре да спреш да се гледаш в огледалото и да се присетиш - ехооооо за мен говорехме, кретен!

Та, мили куровидни идиоти, това че някоя жена има смелостта да си признае че е нещастна вместо да държи лице за пред "хората" не е комплекс, нарича се честност. Знам че това е дума която е изчезнала от вашите речници. Не водя война за нея, не ми дреме на какъв хал сте, само не ми ебавайте стабилното положение което съм си построила сама.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар