26 юли 2009 г.

досадно нацупени


Не не съм забегнала на морето, просто ми е ужасно досадно. Поради някаква световно неизвестна и тотално ирационална причина жените се цупят. Ама не просто да се нацупят и да изчезнат някъде докато им мине ами си се цупят досадно, опитват се да ти натряпят своето цупене и да ти подскажат, че видиш ли ти имаш някаква грандиозна вина и трябва да се поправиш..


Ехоо..?! Била съм вече в детската градина и времетона лелките които ти казват какво да правиш отмина. Ако за теб мила моя досадно нацупена празноглваке не е , ами ходи си обратно там!

Да изясним няколко неща:

1) дори и да си виновен за нещо, онази изискваща, начумерена кифленска физиономия не прави нищо друго освен да ме дразни и даже напротив да ме кара на пук да не направя нищо за извинение, защото някакси тея присвити криви устни го ИЗИСКВАТ. Коя си ти че ще ми казваш какво да правя?




2) принципно ако някой е обиден или емоционално наранен някак не ми изглежда нормално да си изисква извинение. Забравил е рожеденния де? И какво дай сега да го пребием? Извади си изводите и си живей живота. Някак унизително е да преследваш някой за извинение, не мислиш ли? Ако иска да го направи, ще го направи ако не- ще бяга с триста каквото и всъщност прави.



3) мили сладки дами, няма жена която омръзва по-бързо от досадната и вечно нацупената. Обидил ви е? Фръцнете се, изчезнете за малко, поиграйте си на жени. Най-грубата грешка е да яхнете точилката или да си изкривите устните в поза "изченали". Как да си помисли за нежности или свирка като те дори не се виждат? Този мъж да го задържите ли искате или изгоните? Защото той е ловец, а не морско свинче. Всъщност има и морски свинчета, но дори те обичат да бягат от клетката. Направете клетката невидима и те няма да знаят че я има, вместо да я ограждате с бесните си досадно нацупени и кисели физиономии. От тях само губите.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар