26 юли 2009 г.

мацка в maxim



Е, не българския Максим, пък не знам дали биха и се зарадвали много. Оливия Уайлд е готина, мене личчно много ме радва, но от към цици- тях можем да ги открием с еднакъв успех както отпред така и на гърба й. Мен това не ми е проблем, аз не налитам да еба жени, но българските мъже, които очевидно са ебати цицоманите (ако се съди бо наковите сметки на пластичните хирурзи) не знам как биха я приели.

Както и да е, ако не можете много точно да се сетите коя беше тая, то "тая" беше една от младите асистентки на проклетия д-р Хаус. Тя е направила "гола" фотосесия за щлски брой на Максим някъде по света, и аз не разбрах точно къде. А 'гола" е в кавички защото така я обявяват, но на практика нищо не се вижда. Хайде женоооооо, хем сърби хем боли, хем да си врътнеш гъзето на корица, хем там да е само кУрица...


Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар