21 октомври 2009 г.

ще ви светна

Да, да, има нещо общо с така любимия на сериал, общото е сексът. Защото там срането се появява тук таме в някой епизод зачезва стремглаво заплашвайки да запази непокътнати вашите естетически усещания. Това е чудесно за тв сериал, но аз не съм нито сценарист нито филмова звезда и това не ме вълнува.

Когато се замислих какво липсва на този блог за да покрива пълноценно аспектите които ме вълнуват установих че това е именно тази рубрика. Когато се съберем трите луди разговорите ни са доста хаотични. Това обаче не се отнася за темите - мъже, секс, сране, алкохол и пари. Съжалявам. Нямам идея дали вие сте така, ние сме. Коя колко с колко пари е финиширала на минус заради поредния чифт обувки или партито в събота вечер, коя има запек и дали ако спре цигарите ще забрави съвсем за стаичката с двете нули, коя от колко време е на сухо и това как се отразява на критериите й за fuckable мъж, как вече имало специален тампон с който можеш да правиш секс по време на цикъла и пича въобще да не разбере за гостите ти от Червен бряг и разбира се следва серията с въпроси от типа: "Той не ми е звънял днес- какво значи това?".

Няма да ви се размине - и в тази част ще бъда обстойна! Наздраве и крепко храносмилане!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар