28 октомври 2009 г.

пак ли ми говориш за секс?

- Пак ли ми говориш за секс?

- Хм… Че за какво друго да говоря? За любов ли? Аз нямам приятелка която да има гадже, всичките ми приятелки имат само любовници. Любовниците не правят любов -не се подлъгвай от думата, любовник може и да е производна дума на любов, но днес не произвежда нищо съществено. Освен секс. Там няма романтика, няма нежни мили жестове – кога за последно ти се е случило това? Кога получи романтика на тепсия вместо отворен цип? Не ме разбирай погрешно аз съъм от този свят и нямам нищо против свалените панталони. Просто нека не бъркаме нещата. Няма романтика, има кур прикачен за мъжко тяло. И когато секса е единственото което ще получиш то тогава better be great!




Първия Български Бутон за споделяне

1 коментар:

  1. Моите приятелки все сериозни връзки консумират и все си мислех, че съм нещастница, че не мога да открия мъж за такава... докато разбрах, че май не искам това щом не ми се случва. Просто тръпката на играта е по-силна от всичко друго. Понякога се чувстваш празен, но продължаваш... в търсене на уникалният миг.
    Случи ми се нещо интересно... за първи път нещо като връзка с уговорка, че е само за секса. Мъжът ми дава всичко от себе си, но няма любов нито при него, нито при мен. А страст съм изпитвала към мъж, който нищо не ми е дал, освен... страстта, която беше в мен. И мисля, че все още е.

    Една бивша блондинка

    ОтговорИзтриване