3 октомври 2009 г.

филмите лъжат

Филмите лъжат! Да, да, знам че го знаете, но аз го знам от личен опит има няма вече половин час- филмите лъжат!

Отивате на кино и заедно с шепата пуканки които натъпквате в човките си, загребвате и доста голяма порция shit и наистина отивате на кино!!! „Вервайте ми!”

Филмът ви казва, че любовта ще спаси света – Глупости! Тя само е разорила доста мъже и подула коремите на останалата половина от човечеството, която и е повярвала.

Филмът ви казва да пратите любовта на майната си – Глупости! Пробвайте да пратите любовта на майната си и точно когато сте решили че сте го постигнали тя ще ви удари със силата на парен чук глава на говедо.

Филмът ви казва да пикаете срещу вятъра, защото всички смели и успели хора са го правили.. Е, вие пикаете ли срещу вятъра?

Филмите не са щракната извадка на живота извън киносалона, те са това което цял камион със специалисти по париизмъкването от вашите джобове са решили че могат да им помогнат да париизмъкнат от вашите джобове. И ако във филма някой прави нещо вдъхновяващо, за Бога моля ви не го правете и вие! Аз съм луда, аз съм за всякакви дивотии, които са странни, безумни но са cool, и именно аз ви казвам – ако героят на филма направи нещо, което ви се стори романтично, или смело, или може да промени живота ви- НЕ го правете. Във филмите нещата някак се нареждат. В живота нещата също се нареждат но така че да се окажете в безумна ситуация от която можете да излезете единствено кретен! Вярвайте ми! От личен опит ви говоря!

Не са нужни филми за да знае какво човек иска или може да направи. Просто си яжте пуканките и продължете както сте планирали вечерта! Моля ви, моляяяяяяяяяяяяя

Първия Български Бутон за споделяне

1 коментар: