19 октомври 2009 г.

писмо във facebook

Здравей скъпа,

Нейната удоволствие да се намери такъв сладък красота очарователни момиче като теб.
но преди всичко ще искал да знам как сте и останалата част от семейството Дано всичко е добре.

Преди да продължите, ще съм искал да ми се опише себе си. Am Уилфред Badmos, съм от Западна Африка, за да бъдат точни и честни твърди работни Черно Африка.

След като става чрез вашия профил Аз намерих интересно да бъде така Очарователен търси изискана и очарователни, че всеки човек ще искал да бъде с по нов секси момиче, което заслужава да бъде щастлив през цялото време.

След като разглежда профила си получавам това усещане и силно убеден, че трябва да бъде, че момичето, че имам нужда да се прави живота ми пълен защото аз направих, за да момичето на сърцето ми се радва да отнеме много работа с нея, както моята лична задължението да обожавам я да се грижиш за нея да се грижи за нея, за да бъде верен и честен през цялото време.

Тъй като моята любов и винаги ще се говори добре за нея, винаги я насърчава да направя добро, за да достигне до по-голяма височина, за да бъде с нея страна и да я покажа, че наистина я обичам от дъното на сърцето ми дълбоко в душата през целия си . Но най-очаквателно да обичаш и да се грижиш за нея и да я направя моя радост щастие и мъка ми скръбта си и заедно ще битка всяко препятствие.

Аз винаги ще вдъхнови възлюбеният ми да правя чудесни неща, за да архивирате сърцето си желание, тъй като за мен Любовта е първата, а след това аз ще искат целомъдрието си добър и да се помогне я пазят добро чувство или живот по отношение на балансирането на интимността между кариера и добър живот

Тя ще бъде най-хубавото нещо в живота ми, аз ще я вдъхновяват да се натура, скромен и великодушен към обществото да придобие това, което са мил и добри през цялото време.

С се губи много време, аз ще искал да разменяме и мисля, дълбока повече от тези, ако наистина ще искате да имате много работа с мен тогава вашето добро е толкова добро, колкото моя, а след това без никакво допълнително преувеличение, че ще бъда благодарен, ако иска на заем посочени от вас време, ценно време да отговори ми за теб сърцето желание да ми бъде момиче, наистина ще бъде добре дошъл първо до сърцето ми.

Тук е моят Yahoo поща ID (******@yahoo.com) или Можете също така да ме добавите в своя списък Messenger, за да продължите, или ми се обади (+2347031690*** или +2347040326***)

Но запомни, ако вече са имали BOY ПРИЯТЕЛ PLEASE DONT ОТГОВОР МЕ ЗА ПРЕДОТВРАТЯВАНЕ COUNTERREVOLUTIONS.

PLEASE NOTE:

LOVE не познава ОБВЪРЖЕТЕ

HAVE A NICE ДЕН

LOVE ALWAYS
Уилфред ......

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар