30 октомври 2009 г.

блондинка, брюнетка и мъж


Три блондинки седят на брега на една река и се чудят как да минат на другия бряг. По едно време от реката изплувала златната рибка и проговорила с човешки глас:
- Здравейте, аз съм златната рибка и ще ви изпълня по едно желание!
Първата блондинка помислила, почесала се порусата главица и накрая казала:
- Ми аз искам да съм червенокоса!
Готово! Блондинката изведнъж се преобразила с червени коси, отишла в гората, събрала дърва, пострила си сал и прекосила реката.
- Аз искам да съм чернокоса пък! - провикнала се втората.
Готово! Втората блондинка също мигновено се преобразила в тъмнкоса мацка, отишла в гората, събрала дърва, построила си лодка и преминала реката.
- Ми то за мен какво остана...Не знам....Айде направи ме мъж. - казала третата разочарована.
Готово! Станала блондинката мъж и.....преминала по моста.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар