21 август 2009 г.

защо не тренирам

  • Баба ми започна да ходи по 5 км. дневно когато беше на 60. В момента е на 97 и нямаме никакво понятие къде е.....
  • Единствената причина поради което бих започнала да тичам е за да мога отново да чуя учестеното си дишане....
  • Длъжна съм да правя упражнения рано сутрин , преди заспалия ми мозък да разбере какви ги върша...
  • Никой не може да ме кара да правя наклони напред! Ако Господ е искал да докосваме пръстите на краката си с пръстите на ръцете си, той щеше да направи тялото доста по-късо...
  • Доставят ми удоволствие дългите разходки. Особено когато на тях отиват хора, които адски много ме дразнят.
  • Имам дебели бедра но за щастие коремът ми ги прикрива...
  • Преимуществото да се занимаваш със спорт всеки ден е това, че ще умреш здрав.
  • И накрая, аз не тичам, защото в такива случаи винаги ми се разплисква чашата с алкохол!

източник : в. Монитор

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар